WinMH umożliwia:
- optymalizację obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie
- automatyczne rozliczenia z dowolną ilością dostawców i odbiorców
- wydanie towarów na potrzeby działu usług (współpraca z WinASO)
- automatyczną rekalkulację cen sprzedaży w zależności od kursu waluty, zmian stawek celnych
- rezerwacja towarów
- tworzenie kosztorysów materiałowych i ofert
- rozliczanie przedsiębiorstw wielomagazynowych w wielu walutach
- stosowanie systemu rabatów i bonifikat wg kart klienta
- rozliczenie składów celnych i centralnych magazynów dystrybucyjnych (eksport - import)
- kompletacje wg określonych schematów, receptur
- definiowanie własnych wydruków dokumentów
- modemowy transfer przelewów
- eksport dokumentów w formatach elektronicznych
- używanie kartotek usługowych
- wystawianie dokumentów opisowych
- lokalizacja na magazynie
- stosowanie katalogów fabrycznych i zamienników
WinMH realizuje:
- wszystkie funkcje działu handlowego
- zarządzanie magazynem lub wieloma magazynami
- generowanie wszystkich dokumentów obrotu handlowego, magazynowego i kasowego
- automatyczny transfer dokumentów i danych centrala - oddział - centrala oraz do programu finansowo - księgowego
WinMH wykonuje:
- zestawienia dokumentowe za dowolny okres
- zestawienia sprzedaży za okres
- zestawienia płatności za dokumenty
- zestawienia stanów magazynowych, cenniki, remanent i rozliczenie inwentaryzacji
- zestawienia przychodów i rozchodów
- analizę obrotu magazynowego
- analizę wyniku finansowego sprzedaży wg pozycji magazynowych
- analizę płatności kontrahentów